Battle of Planets
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Er zijn verschillende planeten met zijn eigen bijbehorende element. Lucht, Licht, Water en Natuur vormen een eenheid. Net als Duister, Aarde, Vuur en de mens. met inspiratie van staracademy.forumtwilight.com
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De gesplitste gebieden

Ga naar beneden 
+2
Lorah
Mai
6 plaatsers
AuteurBericht
Mai

Mai


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 14-10-10

Character sheet
Element: Lucht
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Nope

De gesplitste gebieden Empty
BerichtOnderwerp: De gesplitste gebieden   De gesplitste gebieden Icon_minitimevr okt 15, 2010 5:08 pm

Hi gozers,
ik ben hier dus net nieuw en wilde beginnen met deze RPG maar ik zag dat je als persoon van de eenheid "licht" het gebied "duister" niet mag betreden en andersom. Maar dit zorgt ervoor dat het in het "Duitsere gebied" heel actief is en in het lichte gebied niet. Daarom maken mensen meestal een account aan bij het duistere gebied en wordt het lichte gebied inactief. Ook mensen die als 1e een poppetje maken bij het lichtgebied zullen dan een dubbelaccount maken voor de duistere kant en zullen er heel veel inactieve poppetjes komen. Dus mijn idee was om de gebieden open te zetten zodat iedereen er in kan. Hierdoor zullen er dus weer meer actieve lichtpersoontjes komen en zal er ook tijd zijn voor een oorlog, want dat was de bedoeling van dit RPG dacht ik.
En ik vroeg me nog even af of duistere persoontjes worden geacht om slecht te zijn (arrogant en blabla) en de lichtpersoontjes goed, want het gebied waarbij je hoort wordt alleen maar aangewezen op element en niet op karakter.
MVG
Mai
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorah
Admin
Lorah


Aantal berichten : 401
Registratiedatum : 10-10-10
Leeftijd : 27

Character sheet
Element: Duister
Leeftijd: 195 -21-
Partner: Like a prayer, you came back, Lloyd.

De gesplitste gebieden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gesplitste gebieden   De gesplitste gebieden Icon_minitimevr okt 15, 2010 5:27 pm

Ja, dat is inderdaad een erg irritant probleem. Mensen lijken het nou eenmaal 'leuker' te vinden om een Duister persoontje te spelen. Maar je kan ook een duister persoontje spelen in het lichtrijk; zie Soh. Dus het maakt niet uit welk karakter je hebt, welk element dan ook. Ik hoop dat er nu meer mensen in het lichtrijk komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleofplanets.forumtwilight.com
Mai

Mai


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 14-10-10

Character sheet
Element: Lucht
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Nope

De gesplitste gebieden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gesplitste gebieden   De gesplitste gebieden Icon_minitimevr okt 15, 2010 5:32 pm

Citaat :
Ja, dat is inderdaad een erg irritant probleem. Mensen lijken het nou eenmaal 'leuker' te vinden om een Duister persoontje te spelen. Maar je kan ook een duister persoontje spelen in het lichtrijk; zie Soh. Dus het maakt niet uit welk karakter je hebt, welk element dan ook. Ik hoop dat er nu meer mensen in het lichtrijk komen.

Je hebt het nu dus al aangepast? Cuwl Razz

Terug naar boven Ga naar beneden
Nate

Nate


Aantal berichten : 323
Registratiedatum : 10-10-10
Leeftijd : 28

Character sheet
Element: Mensheid
Leeftijd: 19
Partner: Faith

De gesplitste gebieden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gesplitste gebieden   De gesplitste gebieden Icon_minitimevr okt 15, 2010 5:35 pm

Soh is inderdaad een goed voorbeeld. Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorah
Admin
Lorah


Aantal berichten : 401
Registratiedatum : 10-10-10
Leeftijd : 27

Character sheet
Element: Duister
Leeftijd: 195 -21-
Partner: Like a prayer, you came back, Lloyd.

De gesplitste gebieden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gesplitste gebieden   De gesplitste gebieden Icon_minitimevr okt 15, 2010 5:47 pm

Citaat :
Je hebt het nu dus al aangepast? Cuwl Razz

Ik ga het op het forum zetten, het kan natuurlijk niet zomaar goed zijn. x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleofplanets.forumtwilight.com
Amy

Amy


Aantal berichten : 427
Registratiedatum : 11-10-10
Leeftijd : 26

Character sheet
Element: Aarde
Leeftijd: 19/145 Jaar
Partner: Elias, My save place.

De gesplitste gebieden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gesplitste gebieden   De gesplitste gebieden Icon_minitimevr okt 15, 2010 9:06 pm

Nate schreef:
Soh is inderdaad een goed voorbeeld. Suspect

Nate hoorde eerder thuis in het lichtrijk hoor ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai

Mai


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 14-10-10

Character sheet
Element: Lucht
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Nope

De gesplitste gebieden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gesplitste gebieden   De gesplitste gebieden Icon_minitimevr okt 15, 2010 10:42 pm

Amy schreef:
Nate schreef:
Soh is inderdaad een goed voorbeeld. Suspect

Nate hoorde eerder thuis in het lichtrijk hoor ;D

Het gaat er nu toch over dat de mensjes hier niet beoordeelt worden op karakter maar op element als ze bij het licht- of duisterrijk willen worden? Het gaat helemaal niet om het karatker dus waarom zou Nate er eerder bij horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soh

Soh


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 11-10-10
Woonplaats : Shine

De gesplitste gebieden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gesplitste gebieden   De gesplitste gebieden Icon_minitimeza okt 16, 2010 9:31 am

Oi, Soh zijn element is licht - maar zijn karakter kan soms nog al Duister over komen. Daar kan ik zelf niks aan doen, zo is hij gewoon. Ik zelf heb niks tegen licht persoontjes en wil al de hele tijd een topic openen bij licht, heb alleen geen inspiratie. Bovendien wil je als licht-personage (lijkt mij) niet in het Duistere gebied komen. Dan krijg je een zeer overheersend gesprek, behalve als je een zeer sterke RPG'er bent en geen stereo-type licht bent: eentje die wel van zichzelf af weet te bijten (maar dat hoeft dan niet perse een 'duister' karakter te zijn).

n___n het is waar dat de licht-zijde niet zo actief is en van mij mogen de grenzen opgezet worden - maar ik zal geen schuld op me nemen als Seira een 'licht' persoon totaal breekt. Dat zijn risico's die mensen dan zelf nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorah
Admin
Lorah


Aantal berichten : 401
Registratiedatum : 10-10-10
Leeftijd : 27

Character sheet
Element: Duister
Leeftijd: 195 -21-
Partner: Like a prayer, you came back, Lloyd.

De gesplitste gebieden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gesplitste gebieden   De gesplitste gebieden Icon_minitimeza okt 16, 2010 9:39 am

Dus eigenlijk wat jij bedoelt is dat de grens weer aangegroeid moet worden zegmaar, dat het niet zo'n verrotte vlakte is. En dat niet meteen als je iemand van de andere kant ziet dat je dan gemeen word. Ze zijn wel vijanden maar beginnen niet meteen te vechten, alleen als ze een aanvaring hebben. Het is wel 'moeilijk' om dat te veranderen en dan moeten eerst de RPG's bij de grens voltooid, voordat hij kan worden opengezet.

En de licht personen moeten gewoon groter worden, misschien dat ik op gSm álleen ga zoeken voor mensen die zo'n persoon willen zijn en dat ik dat er dan bij zeg. Gewoon zodat er dan meer activiteit komt daar.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleofplanets.forumtwilight.com
Eve

Eve


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 18-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : H'sum

Character sheet
Element: Aarde
Leeftijd: 164
Partner: He IS coming back to me, I know.

De gesplitste gebieden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gesplitste gebieden   De gesplitste gebieden Icon_minitimedi jan 18, 2011 7:43 pm

Dat ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De gesplitste gebieden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gesplitste gebieden   De gesplitste gebieden Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De gesplitste gebieden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battle of Planets :: Algemeen :: Ideeën-
Ga naar: